2015(e)ko apirilaren 13(a), astelehena

NATURE IS SPEAKING - LUPITA


NATURE IS SPEAKING - LUPITA


Lore bat naiz
bai, polita naiz.
Nik lehenengo entzuna dut.
eta hori ez da
inoiz hasten zaharra.
nire begiradatik gurtzen,naute
nire usainak, nire begiradak.
BaƱa hemen dago koxka
bizitza nirekin hasten.
ikusiko duzu nik nola elikatzen dudan pertsona.
fruta guztiak nigandik datoz.
patata bakoitza.
Artoale bakoitzak. ni,
ni, ni, nik badakit
baina egia da
eta batzuetan elikatzeko dut beren arima.
hitazak naiz bat ere ez dutenean
“maite zaitut”, esaten dut soinu gabe
“sentitzen dut”, ahotsik gabe
handienak inspiratzen ditut
margolariak, poetak, eredua arduradunek
nik denean musa izan naiz
baina nire esperientzia arabera
pertsonak gutxietsi egin ditu lore politen baterea
beren bizitza nirekin hasten delako
eta ni gabe amaituko da
naturak ez du jendea behar,
pertsonak natura behar dute.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina